Ödeme Kanalları

Fatura Ödeme Kanalları

Fatura ödemenizi aşağıdaki kanallardan gerçekleştirebilirsiniz:

Müşteri Hizmetleri Merkezi

Müşteri Hizmetleri Merkezi

Müşteri Hizmetleri Merkezlerimiz

Web Sitesi

Web Sitesi

Online işlemler üzerinden faturanızı ödeyebilirsiniz.

Sepaş Cebinde

Sepaş Cebinde

Sepaş Cebinde uygulaması üzerinden başvuruda bulanabilirsiniz. Uygulamayı buradan indirebilirsiniz.

Çağrı Merkezi

Çağrı Merkezi

444 5 186 numaralı Çağrı Merkezimiz üzerinden fatura ödeme işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Hayhay

Hayhay

Hayhay uygulaması üzerinden ödeme işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Uygulamayı buradan indirebilirsiniz.

Faturamatik Premium Hizmet Noktası

Faturamatik Premium Hizmet Noktası


Size en yakın yetkili ödeme noktası

Anlaşmalı Bankalar

Anlaşmalı Bankalar

Anlaşmalı olduğumuz bankalar ve hizmet bilgilerine buradan ulaşabilirsiniz.

Ptt

Ptt

Ödemelerinizi PTT’den gerçekleştirebilirsiniz.

Dikkat etmeniz gerekenler;*

  • Faturanız size ulaşmadıysa ya da kaybettiyseniz 444 5 186 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak, Online İşlemler ve Sepaş Cebinde mobil uygulamamız üzerinden ya da size en yakın Müşteri Hizmetleri Merkezini ziyaret ederek borcunuzu sorgulayabilirsiniz.
  • Abonelik bilgileriniz güncel ise online işlemler üzerinden de borç sorgulama işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • Abonelik bilgilerinizi buradan güncelleyebilirsiniz.
  • Fatura itirazı ve ödeme işlemlerinize ilişkin konular için 444 5 186 numaralı Çağrı Merkezimizden ya da Müşteri Hizmetleri Merkezlerimizden bize ulaşabilirsiniz.
  • Talep, öneri ve şikayetlerinizi tüm kanallarımızdan bize iletebilirsiniz.

Fatura ve ödeme işlemlerinizle detaylı bilgiye konu başlıkları altından ulaşabilirsiniz.


YETKİLİ ÖDEME NOKTASI NEDİR?

Anlaşmalı olduğumuz komisyonsuz (ek bedel olmaksızın fatura tahsilatı yapan ödeme noktalarıdır. Ödeme kanallarımıza buradan ulaşabilirsiniz.

*Yetkisiz yerlere yapılan ödemeler şirketimiz güvencesinde değildir.



KREDİ KARTINA TAKSİT YAPTIRABİLİR MİYİM?

Evet taksit yaptırabilirsiniz. Taksitli ödeme bildirimlerine buradan ulaşabilirsiniz.



FATURAM OLMADAN ÖDEME YAPABİLİR MİYİM?

Faturanızı ödeyebilmek için sözleşme hesap numaranızı bilmeniz yeterlidir.



OTOMATİK ÖDEME TALİMATI NASIL VEREBİLİRİM?

Sözleşme hesap numaranız ile bankanızdan otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.



FATURAM 2 KERE ÖDENDİ NE YAPMAM GEREKİR?

Web sitemizdeki Online İşlemler menüsünü kullanarak veya Sepaş Cebinde mobil uygulamamız üzerinden ödeme dekontunuzu da ekleyerek "Mükerrer Ödeme/Hatalı Ödeme İade" kaydı açabilirsiniz.



OTOMATİK ÖDEME TALİMATIMI İPTAL ETTİRMEME RAĞMEN ÖDEME ALINDI NE YAPMALIYIM?

Web sitemizdeki online işlemler menüsünü kullanarak kayıt açabilir ya da 444 5 186 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak kayıt bırakabilirsiniz.



WEB SİTENİZ ÜZERİNDEN NASIL ÖDEME YAPABİLİRİM?

Web sitemiz üzerinden ödeme yapabilmeniz için T.C. Kimlik ve telefon numaranızın sistemlerimizde kayıtlı ve güncel olması gerekmektedir. Bu bilgileriniz ile online işlemlere giriş yapmanız halinde borcunuzu kredi kartınız ile ödeyebilirsiniz.



BORCUMDAN DOLAYI ELEKTRİĞİM KESİLDİ NASIL AÇTIRABİLİRİM?

Elektriğinizin açılabilmesi için vadesi geçmiş tüm borcunuzu yatırmanız gerekmektedir.



FATURAMI ÖDEDİĞİM HALDE BORÇLU GÖRÜNÜYORUM, BU DURUMU NASIL DÜZELTEBİLİRİM?

Web sitemizdeki Online İşlemler menüsünü kullanarak kayıt açabilirsiniz veya 444 5 186 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak kayıt bırakabilirsiniz.