Yeni Abonelik Kapalı Tesisat
Yeni Abonelik - Kapalı Tesisat
(Abonelik açtırılacak yerdeki tesisatın kapalı olması durumunda geçerlidir.)
Evrak Listesi
Evinize ilk kez abonelik açtırmak için gerekli olacak evraklar;
- Sayaç Seri Numarası veya Tesisat Numarası
- Kimlik Belgesi
- Mülkiyet Beyanı (Kiracı / Mülk Sahibi)
- DASK (6305 Sayılı Afet Sigortaları Kanunu Kapsamındaki Binalardan)
- Varsa İskan Belgesi veya Yapı Kayıt Belgesi
Dikkat etmeniz gerekenler;
- Yabancı uyruklu kişilerin varsa geçici kimlik belgesi veya pasaport numarası ile birlikte vergi numaraları ile başvurmaları gerekmektedir. İl Göç İdaresi’nin yazılı izni (Tebliğ/Tebellüğ Tutanağı veya Sevk Evrağı) olmaması durumunda kimlik bilgilerinde yazan ikamet adresi dışındaki bir kullanım yeri için abonelik açtırılamaz.
- Gerekli evraklar abonelik yaptırılabilecek tüm işlem kanalları için geçerlidir.
İşlem Kanalları
Yeni aboneliğinizi başlatabileceğiniz işlem kanalları;
Müşteri Hizmetleri Merkezlerimize buradan ulaşabilirsiniz.
Size en yakın Müşteri Hizmetleri Merkezimize gelirsiniz,
1. Adım
Evraklarınız kontrol edilir.
2. Adım
Parekende satış sözleşmenizi imzalarsınız,
3. Adım
Güvence bedelinizi ödeyerek abonelik işlemlerinizi tamamlarsınız. Güvence bedeliyle ilgili detay bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
4. Adım
Elektrik tedarikiniz başlatıldığında bağlı olduğunuz dağıtım şirketi tarafından bilgilendirilirsiniz.
Online İşlemler menüsü üzerinden başvuruda bulunabilirsiniz
1. Adım
Abonelik açma menüsüne girdiğinizde sizden istenen bilgileri girmeniz gerekmektedir.
2. Adım
Güvence bedelinizi ödemeniz gerekmektedir. Güvence bedeliyle ilgili detay bilgiye buradan ulaşabilirsiniz
3. Adım
Perakende Satış Sözleşmesi ve Mesafeli Satış Ön Bilgilendirme formunuz PDF olarak e-posta adresinize gönderilir.
4. Adım
Elektrik tedarikiniz başlatıldığında bağlı olduğunuz dağıtım şirketi tarafından bilgilendirilirsiniz.
Sepaş Cebinde uygulaması üzerinden başvuruda bulanabilirsiniz.
Sepaş Cebinde’yi kullandığınızda,
1. Adım
Abonelik açma menüsüne girdiğinizde sizden istenen bilgileri girmeniz gerekmektedir.
2. Adım
Güvence bedelinizi ödemeniz gerekmektedir. Güvence bedeliyle ilgili detay bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
3. Adım
Perakende Satış Sözleşmesi ve Mesafeli Satış Ön Bilgilendirme formunuz PDF olarak e-posta adresinize gönderilir.
4. Adım
Elektrik tedarikiniz başlatıldığında bağlı olduğunuz dağıtım şirketi tarafından bilgilendirilirsiniz.
E-Devlet üzerinden abonelik işleminizi buradan başlatabilirsiniz.
E-Devlet’i kullandığınızda,
1. Adım
Bireysel abonelik başvurusu menüsüne girip sizden istenen bilgileri girmeniz gerekmektedir.
2. Adım
Güvence bedeli ödeme seçeneğini işaretledikten sonra ödemenizi ödeme kanallarımızdan gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Güvence bedeliyle ilgili detay bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
3. Adım
Perakende Satış Sözleşmesi ve Mesafeli Satış Ön Bilgilendirme formunuz PDF olarak e-posta adresinize gönderilir.
4. Adım
Elektrik tedarikiniz başlatıldığında bağlı olduğunuz dağıtım şirketi tarafından bilgilendirilirsiniz.
444 5 186 numaralı Çağrı Merkezimiz üzerinden abonelik başlatabilirsiniz.
Çağrı Merkezimizi aradığınızda,
1. Adım
444 5 186'yı arayarak sesli yanıt sisteminde Abonelik İşlemleri menüsünü tuşlayarak Müşteri Temsilcimize bağlanır ve abonelik talebinizi iletebilirsiniz.
2. Adım
Evraklarınız kontrol edilir.
3. Adım
Güvence bedelinizi kart bilgilerinizi tuşlayarak görüşme esnasında ya da diğer ödeme kanalları üzerinden ödeyerek gerçekleştirebilirsiniz. Güvence bedeliyle ilgili detay bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
4. Adım
Sözleşmeniz müşteri temsilcimiz tarafından oluşturulur; Perakende Satış Sözleşmesi ve Mesafeli Satış Ön Bilgilendirme formunuz PDF olarak e-posta adresinize gönderilir.
5. Adım
Elektrik tedarikiniz başlatıldığında bağlı olduğunuz dağıtım şirketi tarafından bilgilendirilirsiniz.