*Arama yapabilmek için en az 3 harf yazmalısınız.

Politikalarımız

Kalite Yönetim Sistemi Politikası

Bölgede Pazar liderliğimizi sürdürerek ulusal bir elektrik enerjisi perakende şirketi olma vizyonumuz doğrultusunda, müşterilerimizin hayatının her anına ışık tutarak tüm süreçlerimizde talepleri, önerileri ve en nihayetinde memnuniyetlerini birincil hedefimiz tayin ederek;

  • Ürün ve hizmetlerimizde sürekli iyileştirme fırsatlarını takip edip kaynakları verimli kullanarak süreçleri iyileştiren,
  • Mevzuat, kararname, yönetmelik ve diğer tüm yasal gerekliliklere tam uyum sağlayan,
  • Gelişim ve eğitime önem veren, güncel bilgileri takip eden, Şirket temel özelliklerini ve değerlerini benimseyen,
  • Verimli, güvenilir, sorumluluk sahibi ve müşteri odaklı lider enerji şirketlerinden biri olmayı taahhüt ederiz.

Müşteri Memnuniyeti Politikası

Pazar liderliğini sürdürmek ve ulusal bir Şirket olmak yolunda hayatın her anına ışık tutma yaklaşımı ile;

  • Müşterilerimizden gelen tüm geribildirimleri alabileceğiz süreçler tasarlamayı,
  • Müşteri geri bildirimlerini yasalara ve regülatif şartlara uygun, objektif ve şeffaf bir şekilde ele almayı ve çözümün odağına her zaman müşteri memnuniyetini koymayı,
  • Müşterilerin; talep, öneri ve şikâyetlerini tüm iletişim kanallarından kolaylıkla iletebileceği erişilebilir bir şirket olmayı,
  • Müşterilerin bilgilerini gizlilik prensibi gereği koruma altına almayı,
  • Müşteri memnuniyetinin sürekliliğinde önem arz eden çalışan memnuniyeti için çalışmayı,
  • Müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla yenilikleri takip ederek gerekli alt yapıyı kurmayı,
  • Müşterilere güler yüzlü, hızlı, kesintisiz, kaliteli ve sürekli hizmetler sunmayı,
  • Müşteri yönetimi dâhil tüm süreçleri müşteri odaklılık çerçevesinde sürekli iyileştirmeyi, taahhüt eder.

Müşteri İlişkileri Merkezi Politikası

Sepaş Enerji iletişim merkezi politikamız çerçevesinde;

  • Müşterilerin talep ve önerilerini iletebileceği, güncel teknoloji desteğiyle iletişim kanalları ve gerekli altyapıyı kurup devamlılığını sağlamayı,
  • Müşterilerimiz tarafından iletilen tüm talepleri, etkin ve hızlı bir şekilde ele alıp sonuçlandırmayı,
  • Şeffaf, eşit, etik ve güvenilir hizmet ilkelerini benimseyerek müşteri bilgilerini korumayı,
  • Tüm Sepaş Enerji çalışanlarına ve Sepaş Enerji adına çalışanlara, müşterilerimizi memnun etmeye yönelik donanım ve yetkileri güçlendirecek eğitimler vermeyi,
  • Müşteri memnuniyeti sağlayacak yöntem ve süreçleri oluşturmayı, benimsemeyi, uygulamayı ve sürekli iyileştirmeyi,
  • Müşteri taleplerini yerine getirmek için makul tüm çözüm yollarını değerlendirmeyi ve tatmin edici çözümler üretmek için çalışacağımızı,taahhüt ederiz.

Bilgi Güvenliği Politikası

Bilgi varlıklarına yönelik her türlü riski yönetmek amacıyla;

  • Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi hedefleri doğrultusunda tüm paydaşlarının bilgilerinin gizlilik, bütünlük ve erişilebilirliğini sağlamak üzere standardın gereksinimlerine, yasal düzenlemelere ve sözleşmelere dayalı yükümlülüklere uymayı,
  • Kurumsal faaliyetlerinin gerçekleşmesinde kullanılan bilişim hizmetlerinin kesintisiz devam etmesi için tedbirler almayı,
  • Bilgi varlıklarına yönelik riskleri sistematik olarak izlemeyi ve önleyici uygun önlemleri almayı,
  • Bilgi güvenliği farkındalığını artırmak amacıyla çalışanlarına teknik ve davranışsal yetkinlikleri geliştirecek eğitimleri ve diğer faaliyetleri gerçekleştirmeyi,
  • Şirket hedefleri doğrultusunda, yeni risklerin oluşma olasılığını azaltan, sürekli iyileşen ve gelişen bir yapı oluşturarak diğer yönetim sistemleriyle entegre bir şekilde bilgi güvenliğini yönetmeyi taahhüt eder.
Basarili
Basariyla tamamlandi
Uyari
Bir uyari ile karsilasildi.
Hata
Bir hata ile karsilasildi.

Duis aliquet egestas purus in blandit. Curabitur vulputate, ligula lacinia scelerisque tempor, lacus lacus ornare ante, ac egestas est urna sit amet arcu. Class aptent taciti sociosqu ad litora ade torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos.

Sed molestie augue sit amet leo consequat posuere. Vestibul ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere ile cubilia Curae; Proin vel ante a orci tempus eleifend ut.